Ve světě značek a symbolů Perspectiva

Michal Ocilka, Jakub Raš / 1. 3. 2019

Firma potřebuje… Jasně, hodně věcí. Pokud má ambice, potřebuje taky promyšlený vizuální styl, který ji jasně identifikuje. Odliší. Na internetu i v reálném světě. Ať to její bohulibé počínání není bez podpisu. Jako to naše.

Ve světě značek a symbolů Perspectiva

Na počátku bylo slovo

A proto i u nás všechno začalo tvorbou názvu.
Vlastně ne, předbíháme. Nejprve jsme přemýšleli nad tím,

  • co chceme společně dokázat,
  • co je pro nás v práci i doma důležité,
  • jak chceme společnou firmu vést. A kam vůbec.

Ujasnili jsme si to jako tým i každý jednotlivě. Pak už jsme hledali jméno. A našli.

 

Proč Perspectivo? — Jednoduše proto, že míříme do budoucnosti. Myslíme si, že máme co nabídnout. A chceme to nabízet. Zároveň se nehodláme vzdát vlastního pohledu na věc a dělat věci tak, jak nás to baví. Jsme věříme perspektivní. Máme svou perspektivu. A perspektiva naší práce směřuje vždy výš a dál.

 

Slovo sice ještě není vizuál, ale název společnosti výrazně směřuje fantazii a myšlení nejen designéra. Kam to nasměřovalo našeho Michala >>>

A jak se promítlo do corporátního designu

Michal Ocilka přemýšlel, hloubal i rozjímal a přišel s koncepcí erbu a štítu.
Obecně známé symboly, které vyvolávají celou řadu představ. Nejde ale o konkrétní historické významy, jako jsou třeba rytíři, ale o hodnoty s tímto světem spojené. Stálost, zápal pro věc, hrdost. Ano, i představa nových výzev a dobrodružství. Však my sami i náš obor jsme stále na cestě.

Je tohle ta pravá identita Perspectiva?

Se ví. Třeba logo splňuje všechny důležité body, aby co nejlíp (re)prezentovalo naši společnost.

O co jde:

  • jednoduchost a s ní spojená zkonstruovatelnost,
  • jednoznačnost,
  • dokonalost grafického projevu,
  • vyrovnanost grafických prvků
  • černobílé a plastické provedení
  • aplikovatelnost v různých materiálech

Co je ale ze všeho nejdůležitější? 

Že se tahle identita líbí všem v týmu. A to je přece ohromná úleva.
Nemít problém s vlastní identitou.