1 / 6
Proměňte svůj web v úspěšného obchodníka
Začněte obsahovou analýzou, která vám ukáže jak na to.
Získáte více poptávek. Zvednete tržby svého e-shopu.
Znásobíte počet zákazníků.
Získejte strategický plán,
který váš byznys posune o kus dál
Nenabízíme jen analýzu, ale budoucí výsledek.
Sadu využitelných doporučení. S příklady. A bez vaty.
Co udělat, aby váš web vydělával
Získáte návrhy vycházející z analýzy vašeho webu a situace. Doporučení s největším vlivem na obchodní výkon stránek.
Nedozvíte se jen co
Ale ukážeme vám i jak
Analýza obsahuje přehledné nákresy. Přesné textace. Zkrátka názorné příklady, které vám ukáží, jak doporučení uvést do praxe.
Srozumitelně
Krok za krokem
Dostanete jasný akční plán, který je realizovatelný. Ať už se do práce dáte vy, vaši zaměstnanci nebo agentura.
Obsahová analýza stojí za výkonem našeho webu. Její podněty jsme využili při redesignu stránek a čísla vyletěla nahoru hned po nasazení nové verze. Web měl už dřív slušnou návštěvnost, ale jeho efektivita nebyla nic moc, v průměru tak 7 poptávek za měsíc. A dneska máme kolem 100 poptávek měsíčně. Přes formulář, telefon i e-mail.
Nárůst poptávek z webu
Nárůst návštěvnosti z vyhledávačů
Nárůst konverzního poměru
A udělejte si jasnou představu o tom, co nabízíme.
Kdy vám obsahová analýza pomůže nejvíc
Když v online začínáte
Máte byznys plán, který chcete v rozumném čase překlopit do online podoby. Nemáte finance a/nebo čas na rozsáhlou analýzu klíčových slov nebo detailní analýzu konkurence.
- Potřebujete web, který bude od začátku úspěšně prodávat.
- Kvalitní web, na kterém postavíte efektivní marketing a budete dál růst.
- Potřebujete smysluplně začít. Bez chyb a omylů.
Když se vám nedaří tak,
jak byste chtěli
Máte dobrý produkt, službu. Ale lidé u vás i přes slušnou návštěvnost nenakupují. Lejete peníze do PPC, sociálních sítí, řešíte SEO... Nevíte jak dál a točíte se v kruhu.
- Potřebujete pojmenovat slabá místa vašeho webu.
- Názorně ukázat, jak je změnit.
- Mít někoho, kdo rady nejen dává, ale umí je také zrealizovat.
Co analýza obsahuje
To, co je potřeba ke zvýšení obchodního výkonu právě vašeho webu.
I proto je každá analýza jiná. Často je v centru našeho zájmu nefunkční struktura a texty prodejních stránek, které špatně komunikují nabídku. Jindy se soustředíme na nepřehlednou informační architekturu. A někdy se zabýváme i technickými problémy.
Analýza většinou pokrývá několik oblastí. Nejčastěji je to ale obsah a jeho podoba. I proto obsahová analýza.
Snažíme se vytěžit maximum z různých typů analýz, ale neutápět se v nepodstatných detailech a akademickém marketingu.
Vycházíme z praxe a míříme do praxe. Na výkon vašeho webu.
Jak to probíhá
Nezávazná schůzka
Dle vás
Představíme vám analýzu detailně. Zodpovíme dotazy. Sami se na leccos vyptáme. A taky se trochu poznáme lidsky. Budete-li mít stále zájem, připravíme vám nabídku. Když ji přijmete, tak...
Sběr informací
+ 1 týden
Začneme důkladným rozhovorem o vašem podnikání, potřebách, situaci. Vyžádáme si přístupy do různých analytik, PPC systémů a tak dále.
Vypracování analýzy
+ 2 týdny
Zkoumáme stav webu, data, vaše marketingové kanály, konkurenci. Navrhujeme řešení a připravujeme ukázky, jak by to mělo vypadat.
Prezentace
Ve 4. týdnu
Na konci 3. týdne posíláme hotovou analýzu a domlouváme s vámi schůzku, na které spolu doporučení probereme.
Realizace
Ve 4. týdnu
Recept „jak na to“ máte. Teď už je na vás, zda ho realizujete. Pokud ano, moc rádi vám s tím pomůžeme.
Na co se nás často ptáte
A my na schůzkách odpovídáme.
Pro které projekty je analýza vhodná?
Pro projekty nabízející prodej produktů nebo služeb online. Velikostí organizace pro menší a střední firmy. Nebo jinak pro firmy, které dokáží změny relativně rychle realizovat. Bez korporátních koleček schvalování. Analýzy do šuplíku nás taky nebaví
Kdy analýza nepomůže?
Když má váš produkt nebo služba vážné nedostatky už v základu. Není po nich obecně poptávka. Máte špatnou cenotvorbu. Apod. Pokud tomu tak z našeho pohledu je, upozorníme vás na to hned po úvodní schůzce.
Můžete navržené změny realizovat?
Ano. Velmi rádi. Od tvorby obsahu přes design až po vývoj. Obsahová analýza bývá často začátkem úspěšné a dlouhodobé spolupráce. Je to pro nás prostor, kde váš byznys poznáme a ukážeme vám, co umíme. A stejně tak vy poznáte nás.
Kolik analýza stojí?
Cena bývá od 28 do 36 tisíc Kč bez DPH. Záleží na velikosti webu i počtu řešených oblastí. Přesnou a konečnou cenu se dozvíte vždy v nabídce, kterou vám zpracujeme po úvodní nezávazné schůzce.
Jste připraveni
udělat z webu špičkového obchodníka?
Domluvte si osobní nebo online konzultaci zdarma
a zjistěte, co je k tomu potřeba.