1 / 6
Jak na web s tahem na branku
933 % nárůst poptávek:
Vykup-nemovitosti.cz
Web jako výkonný obchodník. Tak trochu klišé, že?
Když jste ale jeho majitel, čísla jsou to hlavní,
co vás zajímá. Cesta k cifrám, které dělají radost,
může vypadat i takhle.

Meziroční nárůst
poptávek + 933 %
18 vs 186 poptávek
srpen – září 2019 vs
srpen – září 2020
Promyšlená struktura webu
Práce na webu začíná mnohem dříve než vznikne první wireframe. Všemu předcházela obsahová analýza, která se skládala ze zjednodušeného průzkumu uživatelů, resp. cílových skupin, analýzy stávajících stránek a klíčových slov a také z průzkumu české a výběrově i zahraniční konkurence.
Výsledkem byl návrh informační architektury webu včetně přesné specifikace obsahu každé stránky. Cílem bylo, aby jednotlivé stránky šly maximálně naproti uživatelským hledáním a/nebo podpořily uživatelovo rozhodování.

Dobře navržená struktura webu je předpokladem pro to, abyste později mohli dělat efektivní marketing. Aby web měl vstupní stránky pro všechna důležitá témata. Aby se v něm uživatel dobře orientoval. Aby tok k finální akci byl co nejpřímější.
Vstupní stránky podílející se na konverzích
Zdroje návštěvnosti
PPC = placená reklama v Google Ads a Sklik
vyhl. = přirozená návštěvnost z Google.cz, Seznam.cz a dalších vyhledávačů

odeslaných
formulářů
Texty, které
- pregnantně komunikují hlavní výhody služby
- vybízejí a popostrkují k poptávce
- mluví lidsky a přátelsky
Být lidem stále na očích
Ta nejlepší místa pro VIP.
Proto jsme umístili telefonní číslo a proklikové tlačítko s výzvou k akci v hlavičce webu. Celé horní menu je aktivní a při skrolování vyjíždí. Uživatel tak při pohybu na webu vidí a neustále podprahově vnímá nabídku hlavní služby a akci, která je nutná k tomu, aby ji využil.
Tlačítka nebo jinak CTA prvky jsou také součástí každé akviziční stránky. Textace tlačítek zde variujeme na základě hlavního tématu – byty, domy, břemena, podíly a tak dále.
CTA v menu na desktopu

CTA v mobilní verzi

Animace menu při scrollování
Všeho tak akorát
Uživateli bychom neměli do cesty za poptávkou klást žádné překážky. Příkladem této strategie je na Výkupu nabídkový formulář. Počet polí tu představuje balanc mezi tím získat dostatek informací a zároveň neodradit uživatele přílišným vyplňováním.
Dnes jsou sice v oblibě krokové formuláře, které zobrazují jednotlivá pole postupně. Dle našich zkušeností je ale v mnoha případech lepší hned vyložit karty na stůl. A ne uživatele více a více rozčilovat narůstajícím počtem požadovaných informací. Nedokončená poptávka je to poslední, co bychom na této stránce chtěli.


Postarat se o podpůrný obsah
Pro SEO. Pro uživatele. Pro byznys.
Ne vždy jde dohromady konverznost a dobré umístění stránky ve vyhledávačích. Na jedné straně je vzdušnost a textu tak akorát, na straně druhé vyhledávače, které jsou stále z velké míry fulltextové, a bohatý a hodnotný obsah je něco, co na ně platí.
Řešením, které je vhodné pro SEO a uživatele, je blog a v něm obsah úzce související s problémovými okruhy při prodeji a výkupu nemovitostí, jako jsou věcná břemena a služebnosti nebo tematika spoluvlastnictví. Užitečné informace doplňujeme v článcích kontextovou propagací odkupu nemovitosti. Nenásilně.


Velmi důležité jsou samozřejmě i další stránky: Reference, O nás a Jak to probíhá.
Všechny posilují důvěryhodnost webu a upozorňují na komplexnost služeb jeho provozovatele, realitní kanceláře KOVA Reality. Nabídkou odkupu totiž spolupráce často začíná. Díky tomu, že KOVA je zároveň odborníkem na dražby, může klientovi nabídnout jak klasický rychlý výkup, tak – pokud na prodej nespěchá – dražbu nemovitosti, zajistit mu jiné bydlení a řadu dalších služeb.
Na výkonu
spolupracovalo
95 inzerátů a 37 sestav v 15 kampaních GoogleAds
74 inzerátů a 24 sestav v 10 kampaních Skliku
Když máte kvalitní základ, nemusíte se bát
investovat do dalších marketingových kanálů.
Jejich efektivita je pak mnohem vyšší
a vy máte jistotu, že nelijete peníze do bezedné díry.



