Jak na propagaci sponzorů

Partneři na webu
České filharmonie

Řešíme to v každém vztahu: Jak partnerovi říct, a hlavně ukázat,
že si ho vážíme? Na webu třeba takhle.

Partneři na webu České filharmonie

Co jsme vymysleli?

České filharmonie má řadu firemních i nefiremních partnerů a daří se jí získávat další a další. Jejich podpora je pro umělecký i celkový rozvoj ČF zásadní. Proto péče o partnery představuje základní bod celé komunikační strategie společnosti. My jsme tuto prioritu rozvinuli v ideovém konceptu i výsledné podobě webu.

Partnerství je vztah. A do vztahu by měly investovat obě strany.
Jinak to nikdy moc nefunguje.

Věnujte partnerovi dostatek prostoru

Vzhledem k důležitosti sponzoringu jsme pro Partnery a s nimi související Dynamický klub České filharmonie vyhradili celou jednou sekci Podporovatelé a umístili ji ihned do hlavního menu webu.

Stránka Partneři na webu České filharmonie Stránka Partneři na webu České filharmonie

Využijte každou příležitost

Jednotlivé partnery navíc propagujeme kontextově – pomocí bannerů napříč celým webem České filharmonie. Banner partnera se tak může objevit na obecné obsahové stránce i na stránce konkrétního koncertu nebo akce.

Banner pro kontextovou propagaci sponzorů na webu České filharmonie Banner pro kontextovou propagaci sponzorů na webu České filharmonie Banner pro kontextovou propagaci sponzorů na webu České filharmonie

Ukažte mu, že je výjimečný

Pro hlavní sponzory České filharmonie jsme připravili vlastní stránku – detail partnera. V něm vizuálně i textově atraktivní formou přibližujeme zajímavé momenty z historie partnerské instituce (Česká spořitelna), představujeme její tradici (Škoda Auto, Česká televize) anebo třeba vyprávíme pozoruhodný životní příběh jako v případě Toma Schreckera, jednoho z partnerů koncertních mistrů.

/ /

Že máte něco společného

Že má vaše partnerství nejen obchodně propagační logiku, ale i hluboký vnitřní smysl.

Proto jsme při zpracování jednotlivého partnera často hledali zajímavé paralely mezi ním a Českou filharmonií. U České spořitelny je to spřízněnost doslova od základů, protože tato instituce financovala v 19. století stavbu Rudolfina, domovského stánku našeho prvního orchestru. Jindy jsme se zase více pohybovali v oblasti hodnot a charakteristik, které jsou pro oba partnery a jejich působení společné – Škoda Auto.

A dejte tomu všemu poutavý a nevšední tvar

Některé prezentované skutečnosti nejsou a ani nemohou být nějak zvlášť originální. Vyniknou jen prostřednictvím formy. Právě forma, způsob zpracování dokáže z celého detailu udělat zajímavou a pozoruhodnou stránku i pro běžného návštěvníka webu.

/

V každém originálním díle se odráží region nebo země vzniku. Ať už onu kvalitu pojmenujeme jako design inspirovaný mistrovstvím českých sklářů nebo jako specifický zvuk houslových skupin. Jen kvalita s lokálním zabarvením může být skutečně světová.

Kdyby rozpočet dovolil

Chtěli jsme více využívat unikátní materiály od samotných partnerů. Například v případě České televize jsme usilovali o historické záznamy živých koncertů ČF. Jenže naše požadavky by partnery enormně zaměstnali. Nakonec jsme tedy zvolili pragmatičtější cestu ve vlastní režii i produkci.

Levné knihy {behind the screen}

To, co vidí uživatel na monitoru či displeji, je jen špička ledovce. Za každým větším e-shopem je řada systémů, které je nutné efektivně propojit. Aby bezchybně, stabilně a svižně spolupracovaly.

Podívejte se