1 / 6
Jak na propagaci sponzorů
Partneři na webu
České filharmonie
Řešíme to v každém vztahu: Jak partnerovi říct, a hlavně ukázat,
že si ho vážíme? Na webu třeba takhle.
Co jsme vymysleli?
České filharmonie má řadu firemních i nefiremních partnerů a daří se jí získávat další a další. Jejich podpora je pro umělecký i celkový rozvoj ČF zásadní. Proto péče o partnery představuje základní bod celé komunikační strategie společnosti. My jsme tuto prioritu rozvinuli v ideovém konceptu i výsledné podobě webu.
Partnerství je vztah. A do vztahu by měly investovat obě strany.
Jinak to nikdy moc nefunguje.
Věnujte partnerovi dostatek prostoru
Vzhledem k důležitosti sponzoringu jsme pro Partnery a s nimi související Dynamický klub České filharmonie vyhradili celou jednou sekci Podporovatelé a umístili ji ihned do hlavního menu webu.


Využijte každou příležitost
Jednotlivé partnery navíc propagujeme kontextově – pomocí bannerů napříč celým webem České filharmonie. Banner partnera se tak může objevit na obecné obsahové stránce i na stránce konkrétního koncertu nebo akce.



Ukažte mu, že je výjimečný
Pro hlavní sponzory České filharmonie jsme připravili vlastní stránku – detail partnera. V něm vizuálně i textově atraktivní formou přibližujeme zajímavé momenty z historie partnerské instituce (Česká spořitelna), představujeme její tradici (Škoda Auto, Česká televize) anebo třeba vyprávíme pozoruhodný životní příběh jako v případě Toma Schreckera, jednoho z partnerů koncertních mistrů.


Že máte něco společného
Že má vaše partnerství nejen obchodně propagační logiku, ale i hluboký vnitřní smysl.
Proto jsme při zpracování jednotlivého partnera často hledali zajímavé paralely mezi ním a Českou filharmonií. U České spořitelny je to spřízněnost doslova od základů, protože tato instituce financovala v 19. století stavbu Rudolfina, domovského stánku našeho prvního orchestru. Jindy jsme se zase více pohybovali v oblasti hodnot a charakteristik, které jsou pro oba partnery a jejich působení společné – Škoda Auto.
A dejte tomu všemu poutavý a nevšední tvar
Některé prezentované skutečnosti nejsou a ani nemohou být nějak zvlášť originální. Vyniknou jen prostřednictvím formy. Právě forma, způsob zpracování dokáže z celého detailu udělat zajímavou a pozoruhodnou stránku i pro běžného návštěvníka webu.

V každém originálním díle se odráží region nebo země vzniku. Ať už onu kvalitu pojmenujeme jako design inspirovaný mistrovstvím českých sklářů nebo jako specifický zvuk houslových skupin. Jen kvalita s lokálním zabarvením může být skutečně světová.
Kdyby rozpočet dovolil
Chtěli jsme více využívat unikátní materiály od samotných partnerů. Například v případě České televize jsme usilovali o historické záznamy živých koncertů ČF. Jenže naše požadavky by partnery enormně zaměstnali. Nakonec jsme tedy zvolili pragmatičtější cestu ve vlastní režii i produkci.