Servisní systém pro Telmo Servisní systém Telmo SEO pro Supermany Supermoney SEO pro Supermoney
Jak podpořit produkt: Dvořákovský komplet České filharmonie

Jak podpořit produkt:
Dvořákovský komplet České filharmonie

Web

Návštěvy: 5 739

E-mail

Otevření e-mailu: 45 %

567 nových kontaktů

Facebook

Zapojení: 25 %

Česká filharmonie natočila nově všech devět symfonií Antonína Dvořáka, a navíc tři koncerty pro sólový nástroj a orchestr. Česká televize nahrávala živé koncerty a vznikl i dokument.
A Perspectivo? To zajistilo propagaci projektu mezi online komunitou České filharmonie.

Co jsme vymysleli?

Při vymýšlení strategie jsme se drželi hesla „Za rozumný peníz, co nejvíc muziky“. Výsledek musel být pro cílovou skupinu atraktivní. Pro Českou filharmonii využitelný napříč internetem; a tím finančně udržitelný. Vsadili jsme na hodnotný a nadčasový obsah, představující jednotlivé symfonie a kombinovaný se soutěží o komplety a sběrem nových kontaktů.

 

Jak jsme z toho udělali fungující celek?

Přímo na webu České filharmonie jsme vytvořili mikrostránku, která představovala projekt a jeho jednotlivé části. Gros celé sekce byla barevně vyvedená číselná matice. Jednotlivá čísla představovala konkrétní Dvořákovy symfonie, tedy e-booky. Jednotlivá čísla jsme odhalovali postupně, podle předem daného plánu. Abychom o každém novém e-booku dostatečně informovali všechny cílové skupiny a udržovali v povědomí blížící se vydání kompletu, využili jsme pravidelný e-mailing a každý nový e-book publikovali na Facebooku České filharmonie.

Povedlo se?

Myslíme, že ano. Cílem nebylo zahltit internet Dvořákem, ale dostatečně a zajímavě o kompletu informovat online komunitu kolem ČF. A vtáhnout do soutěže alespoň 1000 lidí. A to se povedlo. Na druhou stranu by projektu prospěla menší časová nahuštěnost. Ta se projevila hlavně u e-mailingu, který jsme posílali s frekvencí 1x za tři týdny. Zatímco první rozesílka 9. symfonie dosáhla celých 45 % prokliku na web, úspěšnost dalších e-mailingů v průběhu času klesala.

Do soutěže se zapojilo 731 osob
Na microsite přišlo 5 739 unikátních návštěvníků
E-maily v průměru otevřelo 45 % osob z databáze
Počet nových získaných kontaktů 567 osob

Míra otevření jednotlivých e-mailů

Z reakcí na Facebooku
„Nikdy bych neřekl, jaký byl mladý Dvořák fešák. Zaujalo mě, že Zlonické zvony byly celkem vyzrálé dílo, přestože se jedná o Dvořákovu první symfonii.“

Kdyby rozpočet dovolil

  • Vyzkoušeli bychom PPC kampaně v obsahové síti s přesným cílením na jednotlivé webové stránky.
  • Více využili sociální sítě jako Pinterest a Instagram.
  • Převedli online e-booky do tištěné podoby jako přílohu programu abonentních koncertů.