SEO pro Supermany Supermoney SEO pro Supermoney Ve světě značek a symbolů Perspectiva Vizuální styl Perspectiva
Jak na obsah: Online magazín a blog České filharmonie I


Jak na obsah: Online magazín a blog
České filharmonie I

Obsah a obsahový marketing se dnes skloňuje zprava i zleva. Jenže obsah bez formy neexistuje. Pokud se to myslí vážně, je nutné mít pro články, videa, infografiky a další formáty odpovídající online platformu. Víme to my. Ví to Česká filharmonie. Voilà, už to frčí.

Dvě strany jednoho portálu – Magazín a Blog

Při tvorbě celkové strategie jsme přišli s ideou dvou kanálů – Magazínu a Blogu, které fungují na jednom společném webu.

Magazín je takový malý online gesamtkunstwerk. Časově i vizuálně ohraničený celek přináší několikrát do roka 4–5 různorodých příspěvků – texty, fotky, videa nebo třeba infografiky. Má vlastní, jedinečnou titulku a jeho odběratele vždy e-mailem upozorníme na nové číslo.

Ne vše se ale pro Magazín hodí, ať už z tematických nebo časových důvodů. Proto je tu také Blog, který umožňuje kdykoli publikovat aktuální příspěvky. V podstatě cokoli, co má dostatečnou kvalitu a vyhovuje v rámci standardů ČF hledisku zajímavosti nebo užitečnosti.

Ve znamení pěti

Při návrhu online podoby Magazínu/Blogu ČF jsme se zaměřili na pět bodů, které by neměl žádný obsahový web či portál nikdy pouštět ze zřetele.

Povedlo se?

Úspěšně jsme připravili strategii, vyvinuli web graficky i technologicky a společně s ČF připravili první dvě čísla Magazínu. A taky slušný počet článků v blogu. Získali první stovku odběratelů.

Na druhou stranu ještě musíme hodně zapracovat na složení redakčního týmu a vůbec plynulém chodu celé redakce. Kvalita není zadarmo, ale rozpočet taky není nafukovací. Vyladit náklady je alfa a omega každého obsahového marketingu, který nemá zhasnout po třech měsících intenzivní práce. O to usilujeme a nezastíráme, není to jednoduché.

Jak se nám to daří či nedaří, vám brzy ukážeme.

Kdyby rozpočet dovolil

Tak přizveme ke spolupráci nejen hudební odborníky, ale i další copywritery, redaktory a editory… Ale to je z říše snů, takže bychom hlavně:

  • Více propagovali Magazín a Blog pomocí PPC reklamy v obsahové síti Google.
  • Rozjeli anglickou mutaci Magazínu a s tím související B2B e-mailing na zahraniční partnery.